Blog 2.0 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Kuijpers - WaarBenJij.nu Blog 2.0 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Judith Kuijpers - WaarBenJij.nu

Blog 2.0

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

10 Januari 2016 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Het is nog niet zo lamg geleden sinds mijn eerste blog maar ik dacht ik zit toch nog wel een tijdje in de bus dan kan ik de tijd net zo goed nuttig gebruiken.
Afgelopen vrijdag was de laatste dag van onze introductieweek en met deze groep zoals hij was. We waren optijd vertrokken voor de monkeytown maar halverwege moesten we een klein uurtje wachten op een deel van onze groep want die moesten nog iets regelen met hun visums. Dus ook die tijd maar nuttig gebruikt en nog een tempel bezocht die daar was. Deze had blijkbaar dr voetafdruk van Buddha maar dat wisten wij niet want er werd geen goede informatie gegeven. Hierna zijn we maar gaan lunchen en daarna naar de monkeytown. Deze viel een klein beetje tegen, ik had er iets heel anders van verwacht. Het was gewoon een dorpje waar af en toe apen rondliepen met een pleintje in het midden waar een kleine tempel stond waar de meesten apen waren. In het begin waren ze nog helemaal niet bezig met ons maar na een tijdje begonnen de eerste ons te bespringen. Er was ook een waterfles van iemand gestolen door de apen, gewoon uit de tas gepakt. Dat zag er vrij grappug uit. De bewaker/schoonmaker heeft hem uiteindelijk wel teruggekregen van de apen. Aan het eind had ik dan toch wel zoiets van ik wil het toch een keer meegemaakt hebben dat een aap mij bespringt dus dat heb ik ook nog even laten gebeuren! Met een toffe foto als resultaat. De apen hebben wel mijn haarelastiekr uit mijn haar weten te trekken dat was minder prettig. Ook waren er 2 meiden gebeten dus die waren daarna naar het ziekenhuis gebracht. Daarna zijn we met de trucks weer teruggereden naar het kamp. Gelijk spullen gepakt voor Bangkok :). De bus rit duurde een aardig tijdje maar met muziek en wat mensen die wakker waren in het thuisland was het prima uittehouden gelukkig. Daar aangekomen een taxi geregeld dit duurde iets langer dan ik wou maar het was gelukt! Bij ons hostel aangekomen had ik afgesproken met een vriendin van breekjaar waar ik de avond mee heb doorgebracht. In de avond had ik de hele kamer voor mezelf want de rest was nog uit en ik kon ze niet meer vinden. Dus lekker een warme douche genomen en nog met mensen geappt :) de volgende dag lekker uitgeslapen en naar een weekendmarkt gegaan daar ook ontbeten met een pizza :) Beetje rondgekeken en nog wat dingetjes gekocht daarna met 5 meiden een tuctuc in. Ik zat natuurlijk weer op de grond dit was niet heel erg comfortabel maar was te doen. Dan weer aangekomen op Khoa San Road de uitgaan straat van Bangkok. Hier even rondgekeken en wat westerse eten gegeten oh wat mis ik dat zeg! Daarna terug naar het hostel dat op loop afstand was even uitrusten en klaarmaken voor een avondje uitgaan. Na een barretje met live muziek ben ik niet lekker naar huis gegaan. Mijn stem houd er af en toe mee op en mijn oren doen pijn dus gewoon een goede verkoudheid te pakken. Vandaag lekker rustig wakker geworden om 12 uur uitchecken en ontbijt zoeken bij een 7/eleven. Een lekker tosti op met een taxi naar een busstation. Nu zit ik in de bus naar Singburi dan nog met een taxi naar het kamp dan eten en tas inpakken en een rustig avondje houden. Morgen vertrek ik om 9 uur in de ochtend naar de jungle! Heb er zin in :) Ben dus een weekje niet bereikbaar. In dat weekend erna ga ik met een groep meiden naar de watervallen de plaatsnaam weet ik niet. Dus dan komt de volgende wat vollere blog.

Het is trouwens super leuk jullie reacties te horen daar wordt ik echt vrolijk van. Ik geniet heel erg en heb het gevoel dat ik al maanden weg ben maar het is nog maar 1 week haha.

Groetjes vanuit een nu zonnig en warm Bangkok!

  • 10 Januari 2016 - 09:25

    Elise:

    Wij (Nico en ik) vinden het leuk om jouw blogs te lezen. Wij zijn erg benieuwd naar jouw jungle avonturen en wensen je dan ook heel veel plezier ben benieuwd welke dieren je ziet. Maak maar mooie foto's dan kunnen we zien hoe het daar is. Groetjes van ons

  • 16 Januari 2016 - 09:29

    Rudolf:

    Leuk om te lezen Judith! ;-) Ben heel benieuwd naar je volgende ervaring(en)

    Rudolf

  • 17 Januari 2016 - 16:01

    Piet Kuijpers :

    Je vader heeft me vandaag gezegd hoe ik jouw blogs kan lezenik vind het prachtig om te lezen hoe jij vanje reis genieten lijkt me geweldig .ikwens je nog veel plezier groetjes opa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2016

Bouwvakker spelen en kou lijden

16 Januari 2016

mijn trekking door de jungle

10 Januari 2016

Blog 2.0

07 Januari 2016

Mijn eerste blog!
Judith

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 3504

Voorgaande reizen:

16 Januari 2004 - 16 Februari 2015

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: