Mijn eerste blog! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Judith Kuijpers - WaarBenJij.nu Mijn eerste blog! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Judith Kuijpers - WaarBenJij.nu

Mijn eerste blog!

Door: Judith

Blijf op de hoogte en volg Judith

07 Januari 2016 | Thailand, Singburi

Lieve thuisblijvers!

Het is een tijdje geleden dat jullie iets van mij gehoord hebben maar mijn laptop wil niet connecten met de wifi omdat er teveel mensen opzitten iedere keer dus nu maar met mijn mobiel proberen ;)
Met deze blog wil ik jullie een beetje op de hoogte houden van mijn avontuur in Thailand die afgelopen zaterdag is begonnen.
Hier gaat alles goed ik ben steeds meer aan het settlen hier. Heb ook al wat vrienden gemaakt :)
Mijn vlucht zaterdag was prima verlopen er zat een aardig maar spraakzame madammeke naast mij die mij af en toe van mijn films en slaap afhield. In het vliegtuig had ik geen last van mijn zenuwen dat kwam vooral toen ik door de douane ging in Brussel en toen we gingen landen. Op het vliegtuig moest ik 4 uur wachten voordat ik met de bus kon naar het kamp. Het kamp is erg mooi en fijn om te verblijven. Ik slaap met 3 andere meiden op een kamer maar daar ben ik bijna nooit. Maandag begon het programma de introductieweek. Eerst gegevens controleren en dan naar het lokale dorpje voor ons eerste marktje dan door naar de grotere stad Singburi. Een beetje geshopt en dan door naar onze eerste tempel! Wat een gebouw! Zo groot en rijk versierd daarna weer terug naar het kamp met een rustig avondje. Dinsdag zijn we naar wel 5 tempels gegaan dat was iets te veel van het goede op een dag vond ik. Aan het eind nog naar een floating market deze was erg leuk en schattig :) en weer terug naar huis. Woensdag naar kledingmakerij wat een vreemde ervaring was want er waren gewoon aan het werk en wij zaten gewoon toetekijken. In de middag naar het lekkere zwembad een eindje verderop lekker afgekoeld en geprobeert bruin te worden want ja dat kan hier ^^. In de avond naar een soort barbeceu wat kolen waren met een plaat met olie erin waar je je eten dan in deed. In de avond nog naar een bar voor een gezellig drankje en dan slapen.

Ik reis deze week met een groep van 34 waarvan een jongen. Er zijn voorla veel duitsers britten en nederlanders en een paar fransen. Ik heb al een aantal vrienden gemaakt. Vanmiddag gaan we een schooltje bekijken en mkrgen naar een monkeytown dus daar heb ik zin in! Dit weekend staat bangkok op de planning volgende week trekken door de jungle. Dus hele leuke dingen opkomst!

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om mijn verhaaltje te lezen. Wanneer de volgende komt weet ik nog niet vanwege mijn drukke planning ik denk over een weekje ;)

Groetjes uit Thailand!

  • 07 Januari 2016 - 17:07

    Elise Scholtes:

    Hoi Judith het programma ziet er goed uit. Fijn dat je al vrienden gemaakt hebt. Dit is ook goed voor je talen kennis zo met al die nationaliteiten. Geniet ervan. Groetjes ook van Nico. Ik heb jouw blog voorgelezen en dat vond hij ook erg leuk. Tot het volgende blog.

  • 07 Januari 2016 - 21:09

    Piet Kuijpers:

    ik heb je blog gelezen Het koste wel mwat moeite met die kleine letters. Ik maak er uit op dat je wel geniet Ga zo door groetjes Opa

  • 08 Januari 2016 - 12:18

    Tineke Fokke:

    Leuk hoor Judith om te lezen. Je link kreeg ik van je moeder door. Ooit ben ik zelf 1 maand in Thailand geweest, maar dat was bijna 30 jaar geleden. Roept wel allerlei herinneringen op. Veel plezier daar nog en lekker genieten. Groetjes Tineke( collega van je moeder)

  • 08 Januari 2016 - 23:03

    Angela Vd Last:

    Hoi Judith, wat ontzettend leuk om iets van je te horen/lezen. Wat een druk programma heb jij. Klinkt ontzettend gaaf. Fijn dat je al wat gesetteld bent en dat je fijne mensen om je heen hebt. Blijf genieten, en wij houden jeblog in de gaten

  • 09 Januari 2016 - 18:11

    Niels:

    Judith super leuk om te lezen. Ik heb ook de foto's gezien op je vaders mobiel, super gaaf! Dit zijn echt de fantastische reizen die je je leven onthoudt en ik spreek uit ervaring ;) geniet er nog maar lekker van, veel plezier ook in de jungle ik ben benieuwd wat je allemaal ziet en meemaakt en ik kijk uit naar je volgende blog. Xxx niels

  • 11 Januari 2016 - 10:38

    Myrjam Hiemstra:

    Hallo Judith. Wat leuk om zo een beetje op de hoogte te blijven van je reis. Er staan zeker heel veel leuke dingen op het programma, dus heel veel plezier !! Groetjes Myrjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Backpacken met Activity International

Recente Reisverslagen:

26 Januari 2016

Bouwvakker spelen en kou lijden

16 Januari 2016

mijn trekking door de jungle

10 Januari 2016

Blog 2.0

07 Januari 2016

Mijn eerste blog!
Judith

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 3483

Voorgaande reizen:

16 Januari 2004 - 16 Februari 2015

Backpacken met Activity International

Landen bezocht: